11/12/2024 5:29 PM
El programa ADA té per objectiu dur a terme accions de formació professional per a l'ocupació per adquirir i millorar les competències digitals i impulsar l'emprenedoria, el desenvolupament rural i reduir la bretxa de gènere, adreçades de manera prioritària a dones aturades.
La seva finalitat és donar compliment als objectius i les fites previstes en el marc de la distribució, per part del SEPE, dels fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons MRR), concretament els destinats a l'execució dels projectes d'inversió del component 19 Pla Nacional de Competències digitals, Inversió 3 Competències digitals per a l'ocupació.
Requisits per poder accedir a les formacions:
Formacions disponibles:
Cada acció formativa és independent i s'obté una acreditació del SOC, en cas de la superació de la formació, de cadascuna d'elles.
Formacions Itinerari ACTIC(bàsic, mig i avançat). Formacions dirigides a adquirir els coneixements de les competències ACTIC. Posteriorment a cada itinerari, l'alumne podrà fer l'examen oficials acreditatiu de la Generalitat de Catalunya al nostra centre.
o Bàsic: Consta d'accions formatives de durada de 40h presencials amb suport de l’aula virtual cadascuna; en horari de matins, de 09.30h a 13.30h de dilluns a divendres. No hi ha prova de nivell
o Mig: Consta d'accions formatives de durada de 40h presencials amb suport de l’aula virtual cadascuna; en horari de matins, de 09.30h a 13.30hde dilluns a divendres. Si es vol accedir directament, l’estudiant haurà de superà la prova de nivell.
o Avançat: Consta de tres (3)accions formatives de durada de 40h presencials amb suport de l’aula virtual cadascuna; amb un total de 120h de formació, en horari de matins, de 09.30h a 13.30hde dilluns a divendres. Si es vol accedir directament, l’estudiant haurà de superà la prova de nivell.
Itinerari d’Ofimàtica, Xarxes socials i Internet.
Ø Requisits addicional: S'ha de presentar el certificat de discapacitat > 30%
o L'itinerari de disseny pàgines web, consta de cinc (5) accions formatives de durada de 40h presencials amb suport de l’aula virtual cadascuna; amb un total de 200h de formació, en horari de tardes, de 15.00h a 19.00h de dilluns a divendres.
Itinerari Excel i comptabilitat informatitzada.
o L'itinerari de comptabilitat informatitzada i excel, consta de cinc (3) accions formatives de durada de 40h presencials amb suport de l’aula virtual cadascuna; amb un total de 120h de formació, en horari de tardes, de 15.00h a 19.00h de dilluns a divendres.
Itinerari ACTIC TARDA (bàsic i mig ). Formacions dirigides a adquirir els coneixements de les competències ACTIC. Posteriorment a cada itinerari, l'alumne podrà fer l'examen oficials acreditatiu de la Generalitat de Catalunya al nostra centre.
o Bàsic: Consta d'accions formatives de durada de 40h presencials amb suport de l’aula virtual cadascuna;, en horari de tardes, de 15.00h a 19.00h de dilluns a divendres. No hi ha prova de nivell
o Mig: Consta d'accions formatives de durada de 40h presencials amb suport de l’aula virtual cadascuna;, en horari de tardes, de 15.00h a 19.00h de dilluns a divendres. No hi ha prova de nivell